Vilken morgon..

I morse när jag vaknade trodde jag att jag skulle tappa det fullstäningt. Inte nog med att jag försov mig igår vaknade jag även denna dag lagom till frukost (9 när jag egentligen börjar 7..). Inte nog med att jag båda dagarna lovat Roger, min kollega att vara på plats.. Men så gick det för mig med det.. Så va grymt frustrerad i morse.
 
Men som dagen rullade på blev den bara bättre och bättre. En varm härlig höst dag! Vart ute nästan hela dagen och jobbat. Kopplat in clip-skåp vilket är väldigt kul & nytt för mig. Fick mig en del skratt idag, älskar att jobba två. Har blivit tok för mycket av att jobba ensam i det sista. Känner mig som ett barn som är inlåst ett rum hela dagen och inte får träffa sin mamma.. ja väldigt ensam helt enkelt...
 
Men värre var att jag fick Roger att trilla ner från en kontainer... Precis när han skulle klättra ner och letade efter fotgrepp frågade han sig själv högt, "vart ska jag göra av fötterna då?". Snabbt svar på tal svara jag, "Neråt". Roger bröt ihop i skratt och trilla ner... Mindre bra, men det gick bra som kul va! 
 
Så här såg det ut när jag åkte imorse... Eller ah, vid 9 tiden... Mysigt, med dålig sikt och ingen annat än ett tecken på höst & kyla... 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Life, My Dream

Lena Lindroth

RSS 2.0