Göteborg

Igår var jag, Connie och Lelleh i stan. Det var lönedag så hela stan var knökad med folk :/. Men köpte ändå tre nya linnen inga speciella så men ändå snygga(Y). Ett vanligt linne -vit med lila ränder, en svart tubtopp med spänt mellan brösten och en rosa''leopardfärgat'' linne! och ett diadem! Connie fick köpt två sjukt snygga kläningar! Hon var jätte fin när hon tog på sig den ena sen ! Linnea köpte en platttåg för 69:- som tidigare kostat 499:- Bra köp! (Y). 
 
Jag och Lelleh köpte även varsin leksaks-mobiltelefon i plast. Hahaha ni fattar hur töntiga vi är va! Folk skrattade sönder åt oss när vi gick med dom på stan och ringde varandra!! Connie tråkmånsen köpte ingen! ;)
 
Sen sov jag hos Lelle! Vi kollade på Brüno (N). Jag hade inga förväntningar överhuvudtaget, blev så besviken på Borat så visste att vi skulle se en skit film, men det är ju en sån film man bara måste ha sett. Men den sög iaf, ingen film jag skulle tipsa till någon, vilken idiot kommer på en sån film!? Meningslös handlig, tomma skämt, meningslös film -säger jag bara! 
 
-jag med min nya mobil !-
-Lena Lindroth -Mitt nya linne :) -
 
-Connie och Linnea- 
 
puss /leee

My Life, My Dream

Lena Lindroth

RSS 2.0