Busschaufiiisen! <3

Vaknade 13.13 i morse, skulle med bussen 13.23 ! Jävla skit ! Aja var bara upp och klä på sig slänga ner alla sakerna i väskan! Å springa iväg. När jag kommer närmare busshållplatsen hör jag bussen och kubbar på ännu fortare. Men den hinner inte se mig, den åker förbi mig typ 10 meter ifrån mig. KUL. Men plötsligt stannar bussen i uppförsbacken. Har han kört på nått? eller va hände, tänkte jag bara! Så börjar han backa, vafan?. Aja började gå mot bussen sen fattar jag att han hade stannat för mig iaf, så sprang sista lila biten. Hoppar på 'du är sen'  okej. Tackar så mycket 'pinsaamt'. Som tur va det ingen på bussen... ..förutom dom som hade skrickit stanna. HAHA. Linda och Johan hade ropat stanna. -Oj, Skulle ni av?. Ne Lena är där, hon ska med!! HAHHAHAAHHA :) Aja tack så mycket. Tur att det finnns så underbara busschauförer, han bara skratta! :)
TACK.
 

My Life, My Dream

Lena Lindroth

RSS 2.0