2 ½ timme för att komma hem..

GAAAAAHHHHH! Är så jävla horfittirriterad! Slutade 14.15 idag. Bussen går 14.15. Så missade den precis!!! KUL! Aja men jag väntar på nästa.. 14.45... nej men då går det ju ingen!!!! Sen skulle jag ta 15.15 tror ni den går då eller???? NEJ!! Vi va kanske 20 som vänta på bussen då.. Så väntade jag på bussen 15.45!! Men då kom den inte heller. Fyfaan vad störande när alla andra bussar kom förutom 531.. Frös som en jävla get, mina tår va som isbitar.. hade bara tunna skor och tunna strumpor så det var ju jävligt kul och vänta ute så länge!!!

Sen ÄNTLIGEN kom bussen, hade bara väntat i 2 timmar... 16.00.. Sen när vi kommer till tunnel ovan för hedefors står en jävla lastbil fast.. så vi får stå där typ 5 min innan vi kan köra vidare. Sen efter gunnebo ligger en buss i diket!!! Antagligen som skulle köra den turen som inte kom... Sen när vi kommer till Samuelssons industi står det en last bil där och hytten typ hänger?.. Så vi får stanna där med. Jag var så jävla irriterad då så jag var såååå nära på att kliva av och gå hem!!!! Men vi stog där i typ 5 min igen... och sen när den kommer upp för backen.. så står det 2 lastbilar där och en bogserbil!!!! Jag gick fram till busschafören och bad han släppa av mig, fan heller att jag vänta en sekund till.. sen var det närmare hem där så får passa på.. det ändå positiva på hela dagen.. om man kan kalla det de. FAAAN va irriterad jag är nu.

Ska egentligen ta bussen till Björn nu men faan tror inte jag sätter mig på en till buss idag asså! Han får hämta mig om vi ska ses idag... fan jävla horväder!  Jag hatar västtrafik.

Edit; Aww Björn kommer och hämtar mig <3 Jag har så snäll pojkvän, behövde inte ens be om det <3 Nu får jag träffa han idag iaf! Härligt, nått går bra idag.. om inte han med kör ner i nått dike...
 

My Life, My Dream

Lena Lindroth

RSS 2.0