#6

List-ämne nr°6 - Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv.

Asså helt ärligt finns det ens 15 saker någon tycker är intressant att veta om någon annan på rak arm så? Och som om ens jag kan komma på 15 saker om mig själv? haah. Jag tycker vi börjar med bilden !



För det första bestämmer jag att vi hoppar över det där med "intressant", så skriver jag bara dom första sakerna jag kommer på :)

1. Jag kommer bättre överrens med killar än tjejer!

2. Jag kan vakna av att jag själv pratar i sömnen, sjunger, skrattar eller gråter. (Händer bara nån gång per år!! max!)

3. Jag har grymt bra självförtroende, jag tittar mig aldrig i spegeln och tänker att jag skulle vilja förändra mig själv på något sett.

4.
Jag äter inget som kommer från vattnet om det inte är förstört med pannering eller tex makrill i tomatsås, helt enkelt när det inte har kvar sin orginala smak, då kan jag äta det! Sen finns det en hel del mer jag inte äter...

5. Jag får ofta höra att jag är den mest kräsna personen som folk känner när det gäller mat. 

6. Mina betyg i skolan har alltid varit bra, förutom när det gäller idrottslektionerna. Där har jag alltid haft IG p.g.a hög frånvaro. Men där emot har jag alltid gillat att dansa eller träna ensam eller med någon kompis.

7. Kollar jag på skräckfilm brukar jag skratta för att regissörerna har så sjuk fantasi eller för att man aldrig skulle agera så som dom gör i filmen i verkligheten. Om jag inte kollar ensam eller med Björn då för då är jag alltid skit rädd, konstigt!

8. Hade det vart mordent så hade jag gått runt i 1800-tals klänningar dag ut och dag in, Älskar den som är med i början av Pirates of the caribean!

9.
Jag kollar mig alltid i en spegel om jag går förbi en, missar aldrig en spegel!

10. Jag är kamera-beroende! Brukar alltid ta en massa bilder vad jag än går! Eller bara 1000 bilder på mig själv på en dag.. För att jag känner för det.. Sen kan jag ta bort dom igen..

11. Jag hatar alla småkryp!! Speciellt spindlar och baggar!

12.
Jag har prestationsångest, därför hoppar jag ibland över att göra visa svåra saker än att försöka (in sämsta egenskap).

13.
Jag älskar ris!

14. Jag har beslutsångest och kan nästan aldrig bestämma mig!

15. Sist och bäst, jag är beroende av musik! Skulle inte musik finnas skulle min värld gå under! HELT ÄRLIGT.

Tycker jag ändå fick ihop det bra där? :D

EDIT; Måste ha med en 16!
16. Jag är frälst i kapten morgan!


My Life, My Dream

Lena Lindroth

RSS 2.0