Film tips

Ska väll inte säga för mycket, för det var ett tag sen jag såg den här kan jag säga! Men jag ska nog se den ikväll om jag lyckas övertala min Boi, annars får jag väll se den imon!! :)

The Factuly - Denna filmen var än av mina favorit-skräckisar när jag var lite mindre ( mycket mindre ). Så jag hoppas den är as ball :) inte kan väll jag ha haft en dålig favorit film?

Men det är lite .. ritat/animerat.. (eller vad man säger) i filmen, så det lär ju se dumt ut eftersom den är från 98 !! Har hänt en del sen dess !!

Det kan ju vara så att jag gillade den bara för Josh Hartnett var med oxå.. haha ! Gillar inte han längre, han är sån mes :) Okej kanske om han kan se kaxig ut på en bild eller nått :P annars är han för gullig :/ haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Life, My Dream

Lena Lindroth

RSS 2.0