BALKLÄNNING !

Om 1 dag, imorgon, är det 3 månader kvar till balen!

Jag funderar på om jag ska tvinga Elin till att vi två ska skaffa kavaljer? (eller hur det stavas). Det hade varit lite kul ändå! Eller? Äh, får fundera på det lite till! haha. Annars ska Elin vara min kavaljer! <3

Undra om våra klänningar matchar? Tror inte det.. men ändå :P haha ! Hur ser din ut? Vilken färg är den ens? A just det.. JAG HAR KÖPT MIN BALKLÄNNING NU! Den är as snygg! Inte riktigt vad jag hade tänkt mig men ah, SKIT SNYGG !

Jag har bestämt mig för att inte visa den för någon innan balen! Så too bad mother fuckers, men ett litet smakprov kommmer så klart :P Ska jag visa/säga vilken färg den är? Hmm.. Inte i detta inlägget...

Måste köpa Balskor och en ny bh som inte syns haha :P

My Life, My Dream

Lena Lindroth

RSS 2.0