TRÄNA !

Puuuhe, Va Segt! Nu sitter jag här i sofffan, SJUKT tränings sugen! Har inte tränat på 100 år känns det som.. Jag har bara så lust att gå ut och springa nu!! Kylan bryr jag mig inte om längre så mycket jag vart ute det sista.. Springer man eller joggar så blir man ju ändå varm! På väg till bussen brukar det bli så att man får knäppa upp jackan, inte stänga den!

Men.. Om en kvart är det kolsvart ute! Det bor älgar, björnar, vildsvin och vargar här! Okej.. kanske överdrev där en anning. Men är det bara jag som är rädd att springa på en älg?



Så antingen ska min lille bror komma hem till mig imorgon, så tränar jag på onsdag..
Eller så ska jag träna imon och min lillebror komma hit på onsdag!

Hm... Ska snacka med Linda, hon ville träna med mig! Får se om det passar någon av dagarna! Onsdag blir nog ändå bäst tror jag! För då ska jag hem till mamma !

My Life, My Dream

Lena Lindroth

RSS 2.0