Plaans

Idag missade jag skolan, fast jag hade bestämmt att jag skulle gå men så blev det inte.. Men senare bär det av till Björn! Ska va med honom idag! Saknar min älskling! hehe.

Imorgon ska jag till skolan? Sen bär det av till gymmet. Men vet inte vart jag ska sen hem till Björn eller hem till mamma?
 

Helgen blir det Elmia! Vet inte vilken dag, eller vilka bara! Smart! Haha får snacka med Björn om det! Men kul ska det bli!
 

Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag LOOOOOOOV!
 
Måndag ska vi hem till mormor på påskmiddag, häääärligt! Mormor är så himla grym på att laga mat! Yami.
 

Tisdag, brudarna kommer hem till Björn så blir det käka, kolla på film, leka och mysa! Sen ska vi sova där, sen dagen efter blir det träning för mig och Elin iaf, hoppas dom andra är på! hehe

My Life, My Dream

Lena Lindroth

RSS 2.0