My hair !

Har fått många fina komplimanger för mitt hår! Men också en del negativt. Men alla har ju sin egen smak. Men jag älskar det! Det kanske fortfarande lutar lite åt gult, men tycker det är fint ändå vet inte om det ska bli helt platina eller bara blond! Färgade ju underhåret svart för 3 veckor sen (?), nu är det brunt. Det gillart vi inte. Många säger att det ska va brunt. Men jag tycker inte det är fint till blond/platina blond.. isf ska det vara askblondt eller liknande. Svart ger mer kontrast och gör det livligare! Men mitt hår kommer nog få vara brunt tills nästa gång jag ska färga utväxten! Får se vad jag känner då!
 
 
Folk undrar om jag ska färga tillbaka håret eller behålla det blonda! Men det vet jag inte nu.. Som det ser ut nu ska jag ju klart behålla det blonda, sommaren ut kanske iaf? Sen får jag se.. Nångång är det ju klart att det ska bli brunt igen, men då blir det mörkbrunt! Har egentligen inga planer.. men fint ska det vara inte för tråkigt!
 
 
Jag och min söta lillebror !
 
 
puss/lee

My Life, My Dream

Lena Lindroth

RSS 2.0