NU..

Nu sitter jag i skolan har precis gjort Natinellt prov i Engelska A skriftligt.. Det gick la sådär. Engelskan var nog bra men vi skulle skriva ett brev!? till en som vi ville hyra en lägenhet av. VAD ÄR DET !? Jag kan inte skriva brev speciellet inte om det, men mitt betyg borde inte påverkas av det !?

Så jag har gjort 1 av 2 nationella prov idag. Om en timma ska jag ha nationella i Engelska A mutligt. Bleee. Men det ska la gå bra!

Har/haft 4 prov denna veckan! Känns så där men än så länge har det gått fint, men det svåraste är ju kvar.. Ellära B! Man ska ju kunna så mycket, massa konstiga ord och benämningar och sån skit. Men ska plugga idag med. Hade prov i Projekt och Företagande igår med så.. Men det gick bra iaf! Får se vad jag får för betyg sen då!

My Life, My Dream

Lena Lindroth

RSS 2.0