heijfreaks.

Gammalbild

0a och träna igår med Connie, Elin och Lelle! Träna som faan ändå, fick rätt mycket gjort. Har träningsverk nu! Inte lika kul. Känner mig helt stel. Sen igår va jag med Björn. Helt underbart.
 
Vet inte vad jag ska göra idag, kanske ska träna idag med Linda(annars tränar jag imon) isf frågar jag kanske om Lelle och Elin ska med? Men har inte bestämmt mig än. Kanske ringer Marika eller nått, ''länge sen'' vi sågs! Måste lämna tillbaka hennes byxor som jag lånat. Och vill gärna ha min väska har känt mig helt naken utan den nu i det sista, väldigt ovant. Men ändå gött att inte släpa runt på grejer! Aja tänker inte sitta hemma idag? Har inte lust med det. Måste egentligen hem och rensa min gadderob, har huuur myyyycket kläder som hellst. Men använder nästan inget av det. Gillar inte mina 'gamla' kläder haha. Ne men det måste göras får inte plats med allt i min gadderob och byroo ens. Illa. Måste få plats för nytt med ! haha.
 
Aja. Annars vet inte vad spm händer. Imon blir det gymmet först sen Björn kanske om jag orkar?
Fredag; Leka med Björn
Lördag; Leka med Älsklingsbrudarna, Elin Ingrid Lelle ! Ska bli kul hoppas jag! Hoppas det bara inte blir dålig stämning för det pallar jag inte. Men det tror jag inte, jag ska ha kul iaf !


puss/lee



My Life, My Dream

Lena Lindroth

RSS 2.0