Nautilus träningskort !

Nu har jag börjat på Nautilus(stavas?), ska bli stark har jag tänkt mig! 
Ni får önska mig lycka till! Hah,
Köpte ett års kort får hoppas att jag håller det så det inte är i onödan! 
Fick ett bra erbjudande med. Ett årskort kostar egentligen 2500, 
men fick ett sommarerbjudande; tre månader gratis! härligt!
Så då blir det bara 1900 ungefäär :) spara in 600:-
Men ska jag bli elektriker så har jag nog inget annat val!
Måste ju klara av arbetet utan att kolapsa! haha.
Sen har jag tänkt mig att jag ska skaffa finare mage,
saknar mina magmuskler :) tycker det är fint när man ser lite linjer 
vill ha de så igen! så det är bara kämpa på! 
Har sjukt dålig kondition oxå, svimmar om jag springer 10 meter, 
så den ska vi för bättra med ! 
 
Aja än så länge har jag skött mig har haft det mer än en vecka, 
tränat varannan dag typ! Imon ska jag träna igen! tror jag.. heh! 
 
Aja inte bara träning som gäller, någon som vill följa med mig;
Pool-bubbelpool-relaaxavdelning-sola :) (Y) 
 

My Life, My Dream

Lena Lindroth

RSS 2.0