Fredag,,,

drog till allum idag efter skolan träffa Connie .) Connie ska åka till Marocco på tisdag och ska va borta i 3 veckor. kommer sakna henne sjukt mycket, så lång tid lixxom ;O I Allum köpte nya jeans, linne, troserr och strumpoor hah :I) ska sova hos connie och azzadin, så måste ju ha något och byta med ! 
 
Sen drog vi hem till dom d¨åå :) dom fira ramadan och åt massa mat, halal mat.. kanske inte direkt min smak men hade ätit innan bra det ;) hah. Kan inte med att tack nej till ''festmåltid'' annars och be om en macka? otrevligt och otacksamt tycker jag. då e de bättre å trycka i sig det ;)hah., men som sagt hade redan ätit (a). 
 
Grabbarna drog nu, så det är bara jag, Connie och hennes kompis kvar :) dom gör tårta till mig nu, såå snälla (a) heh. Medans jag tittar på Angermangment eller hur fan det stavas. bra film :)
 
ska sova snart? eller ah om några timmar. Imon blire kviberg sedan hjällbo till mormor, hon fyller år :P partyparty :P
 
 
puss/leee

My Life, My Dream

Lena Lindroth

RSS 2.0